keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Sukkahaaste ja kyjyt 4-6

Ostin tuossa jonkin aikaa sitten Novitan sukkalehden. Lehdestä löytyy sukkaohjeita a:sta ö:hön ja nyt haastankin itseni tekemään ne kaikki. Saa nähdä kauanko menee. Mitään paineita en aio tästä ottaa vaan ihan fiiliksen mukaan toteutan (jos toteutan).


Ensimmäisenä lehdestä lähti kokeiluun f eli piirakkasukat. Lankana on turkoosi 7 veikka ja tämä on myös KYJY 5.


Viimeksi jäi KYJY 4 kuvaamatta, joten nappasin myös kuvan siitä. Tässä siis huivihattu ennen kokoamista.


Olen aika surkea virkkaamaan, mutta tässä muutama kukka huivihattujen koristeiksi.


Ja vielä yksi aloitus eli KYJY 6. Vapautuneille puikoille jälleen huivihattu. Tämän jälkeen pitää vielä yksi tehdä että saan serkusten huivit valmiiksi. Sitä varten täytyykin sitten marssia puikko kauppaan kun lanka on tätä ohuempaa ja sopivia puikkoja en omista.

2 kommenttia:

  1. mäkin oon miettinyt kaikkien ohjeiden toteuttamista, mut osa on niin monimutkaisia mulle et odotan suosiolla muutaman(kymmentä) vuotta ;)
    T: http://wild-crafts-anni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mä olen niin noviisi että en edes tajua kuinka vaikeita siellä osa on :) Ainakin tuo piirakkasukka on helppo ja toivon että noita tehdessä opin sen verran että loputkin onnistuu aikanaan.

    VastaaPoista